Geluk zit altijd in een klein hoekje... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Geluk zit altijd in een klein hoekje... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Geluk zit altijd in een klein hoekje...

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

14 Januari 2008 | Australië, Sydney

Ik werd vanochtend rond 7 uur gebeld door Bart, een Nederlandse Kylie fan die vlak bij het hostel woont. Ik lag nog op bed dus had niet opgenomen en m terug ge sms't wat er was... stuurt ie terug dat KYLIE IN MARTIN PLACE KOMT!!!(Dat ligt 5 min. lopen van mijn hostel) Dus ik meteen Cindy gevraagd of ik eerder weg mocht (En dat mocht, wat is ze lief he???), camera om mijn nek gehangen en als een gek naar Martin place gerend. 25 minuten later stond ze in de glazen studio voor me. Kylie Minogue, Princess of pop. 2e keer in mijn leven dat ik haar zie en ik ben al GROOT fan sinds 2001!!! Het is nu 2,5 uur geleden dat ik haar gezien heb en ik besef het nogsteeds niet!
Sydney zit echt vol verassingen :D

x M

  • 14 Januari 2008 - 00:12

    Bart:

    Jah he was echt supergaaf om Kylie weer te zien :D. Kan het nog steeds niet geloven...

  • 14 Januari 2008 - 07:31

    Mama:

    Dirk gaat vandaag naar de de KNO-arts, is nog doof door jouw telefoontje van gisteravond.

  • 14 Januari 2008 - 08:25

    Merel:

    Wat ontzettend gaaf, Margriet!! Ja, Australie is echt GEWELDIG he!!??

  • 14 Januari 2008 - 10:26

    Bessie:

    wát weer een heuglijk nieuws :)
    ik dacht dat kylie ingeruild was voor claudia, maar kennelijk ben je niet zo monogaam als ik dacht ;) jij kan ook groot fan zijn van twee dames!!
    wel super natuurlijk om dat zo even mee te maken!

    kus nien

  • 14 Januari 2008 - 11:41

    Graham:

    geluk zit id in een klein hoekje...
    ik heb niet zo een geluk ik ben ziek :(

  • 14 Januari 2008 - 20:06

    Lau:

    Kylie en Clau gaan gewoon heeeeel goed samen ;) :D Gaaf meis! :D:D

  • 14 Januari 2008 - 23:42

    Arjan:

    zo te lezen heb je het erg getroffen daar in austalie mooi weer beroemde sterren leuke kennissen/vrienden.heel veel plezier gewenst. namens de collega's van bsp te peize

  • 21 Januari 2008 - 18:10

    Monique:

    Kylie Minogue, bij jou om de hoek..... Wat is ze leuk hè. Ik geloof dat je er stond, zelfs met een vergrootglas kon ik je niet vinden op de foto.
    Groetjes en nog veel geluk..........

  • 23 Januari 2008 - 13:02

    Lu & Su :

    Was dat even boffen voor Kylie. Lezen kom je vast niet aan toe; tijd vliegt. Wel terugkomen he of hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.

  • 24 Januari 2008 - 18:52

    Bessie:

    GRIET HELP>> RED ONS!!!
    stuur eens met onmiddelijke ingang wat zonnestralen deze kant op!
    wij spoelen bijna naar zuid afrika met al die regen hier...

    p.s. alles nog goed daar geloof ik? hier ook hoor :)

  • 25 Januari 2008 - 07:24

    Mama:

    Goed idee Bessie.

    Margriet, ik zit nog steeds naar jou te zoeken daar in het publiek maar ik zie je niet. :)

  • 27 Januari 2008 - 12:00

    Janny En Gerda:

    Hey alles oke? Ik zit samen met je moeder nu op de golfbaan. Ik werk op het secretariaat hier. We hebben niets te doen en kletsen de hele dag. Nog veel plezier en hou je taai.
    Ciao

  • 27 Januari 2008 - 13:22

    Peter:

    Dus toch, laat jullie baas dit niet lezen Janny en Gerda!!

  • 27 Januari 2008 - 16:02

    Gerda:

    ssssttt.

  • 27 Januari 2008 - 16:50

    Oma:

    Hallo Magriet,
    Daar ben ik weer!! 15 jan. heb ik jou kaart en mooie foto's ontvangen, nog bedankt hoor. Terwijl jij heerlijk ligt te zonnen, is het hier koud en veel wind, en af en toe een bui. Ik zit grieperig bij de kachel te puzzelen, met de tv aan, om half vijf in de middag. Er is dressurur op en Ankie doet haar best met een nieuwe kuur, ze verdiend de eerste plaats. Het is al twee keer gebeurt dat ik op een verkeerd knopje drukte en de tv was ontregeld, toen was Jannes mijn redder in nood en klaar was het weer, en ik blij. Kijk jij ook veel tv of speel je nog gitaar, paard rijden lukt daar vast niet. nu meisje de tijd schiet al weer mooi op, en ik verheug me op 1 april. Tot horen en het gaat je daar goed.

    Liefs van Oma

  • 30 Januari 2008 - 23:41

    Aafke:

    MEGA-COOL!!!!!
    En gelukkig was je nog op tijd! Stel je voor dat je een half uur erna pas ge-sms-t had!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 31120

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: