Noosa heads!!!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Noosa heads!!!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Noosa heads!!!!

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

15 Maart 2008 | Australië, Noosa Heads

Bij deze weer even een kleine update vanaf het ONTZETTEND warme Noosa! Net heerlijk in de zee gezwommen en liggen verbranden :-)

(Mijn weblog wordt over genomen!!! want hier is mijn moeder weer)

Eindelijk weer even tijd om bij te praten. We hebben het hier gewoon ontzettend druk. Niks vakantie, hard werken.
Tot nu gaat het fantastisch, we hebben al heel veel gezien. Een paar dagen geleden hebben we een dagtrip naar de Blue Mountains gemaakt. Echt geweldig mooi. Het weer werkt ook mee, tot nu toe alle dagen strak blauw.
Gisteren zijn we van Sydney naar Brisbane gevlogen, daar hebben we de huurauto opgehaald en zijn we naar Noosa gereden. Even wennen, links rijden in een vreemd land in een automaat maar er zitten nog geen deuken in dus missie tot dusver geslaagd. Vandaag doen we een beetje rustig aan, beetje zwemmen, beetje rondkijken en aan het strand zitten. Momenteel is het eigenlijk bijna te zonnig voor het strand, klinkt raar maar je moet hier wel uitkijken voor de zon. voor je het weet zie je er uit als een kreeft.
Morgen vertrekken we naar Hervey Bay om overmorgen een dagtrip naar Fraser Island te maken.
Dit wat het eerst weer even,
Groetjes Gerda

  • 15 Maart 2008 - 10:50

    Graham:

    hoi margriet en gerda wat leuk dat jullie samen op "vakantie"zijn ennne margriet schat kijk je wel uit dat je niet te veel verbrand dat gun ik je niet ben je veel te aardig voor ;)) (slijm slijm) en gerda pas je goed op je dochter :P je weet maar nooit met haar xxx

  • 15 Maart 2008 - 13:10

    Aafke:

    Maar hoe zit het nu met de bagage? Hebben jullie die weer terug? of heeft de Sydnyse economie nu een boost gekregen?

    Hier is het ook fantastisch weer! Regen en hagel, en af en toe zon. Zo fijn om eraan herinnerd te worden dat de lucht daadwerkelijk blauw kan zijn!
    Afgelopen maandag heb ik iets heel vreemds meegemaakt: Ik moest een paar keer de deur uit, en iedere keer dat ik buiten was, was het nèt even mooi, zonder regen en hagel! Weird hè? Normaal is het andersom.

    We hebben ook een behoorlijke storm gehad: de dakpannen vlogen door de lucht. Spannend! Er was een weer-alarm. Jullie zullen wel flink balen dat jullie al deze opwindende dingen missen nu.

    Nou ja, maak er maar het beste van, down-under, en ik hoop dat jullie toch ook nog wat spannends meemaken. :D

    Ik vind het leuk om zo van jullie vakantie op de hoogte te blijven!

  • 16 Maart 2008 - 04:15

    Gerda:

    Aafke, ik hoop dat het niet onze dakpannen waren.

    Vanmiddag rond de middag zijn we in Hervey Bay aangekomen.
    Ik wrijf het nog maar even in, weer prachtig weer, we gaan nu even naar het strand.

    Groetjes M. en G.

  • 16 Maart 2008 - 10:51

    Merel:

    Oh....dat klinkt echt GEWELDIG!!! Ik wil er ook zo graag weer heen!!!
    Have fun!!

    Cheers, merel

  • 16 Maart 2008 - 20:38

    Su Zonder Lu:

    Hoi M mét G, ontdek jullie nu pas weer. Avontuurlijke heenreis. Verder klinkt t goed. Na arbeid nu maar genieten van welverdiende zon en sightseeing! Wij brommen hier nog wel even door. Susanne

  • 16 Maart 2008 - 21:05

    Bessie:

    aloha griet en gerda!
    na een innig sms contact van zonet toch óók maar even een waarbenjijpuntnu berichtje :D
    ik ben inmiddels weer in the good old grunn city en morgen weer naar yde toe. op terschelling was het ook mooi!alleen de zon ontbrak aan het welbekende rijtje: zon - zee - strand.
    geniet er dus maar namens mij een beetje extra van ;)

    tot weder horens

    p.s. als ik dit zo lees begrijp ik dat jullie het wel met elkaar uit kunnen houden hihihihihi
    p.s.s. gerda; maakt margriet er alweer een zootje van?
    p.s.s.s. margriet; moet jij nu ook elke dag opruimen in je koffer omdat jij er zo'n troepje van maakt?
    p.s.s.s.s. hihihihihi :p

  • 17 Maart 2008 - 18:51

    Monique:

    Hè, hè, jullie maken ook eens iets mee. Een geweldige reis met alles wat maar mis kan gaan, zon, hard werken, te warm voor op het strand, echt heel zielig. Ik kijk uit naar jullie volgende verslag. Geniet ervan meiden!!

  • 18 Maart 2008 - 08:51

    Maria En Petra:

    Heel veel plezier.Geniet ervan. Leuk om jullie een beetje te kunnen volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 31111

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: