Hervey/fraser/rockhampton/whitsundays - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Hervey/fraser/rockhampton/whitsundays - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Hervey/fraser/rockhampton/whitsundays

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

19 Maart 2008 | Australië, Sydney

Zo, duurt ff, heb je ook wat.
Na een paar dagen rondstruinen naar het noorden via allemaal verschillende plaatsjes (hoe 200 km verder een verschil kan zijn hebben we de afgelopen dagen met eigen ogen kunnen zien) nu op daydream island resort op The Whitsundays beland.
Vanuit Hervey bay zijn we naar Fraser island geweest met een dagtour. Onze tourmaster was Frans...volgens mij een duitser...aangezien hij aan de Nederlanders vroeg of we het prettiger vonden om duits commentaar te krijgen (Wat is het toch met de duitse en nederlandse taal? Iedereen denkt dat we uit duitsland komen!!!)
Fraser is TE GEK! Het grootste zandeiland ter wereld waar zelfs een regenwoud op groeit... met enge beesten en al. (zie foto's)
Vanuit Hervey doorgereden naar Cattle-city Rockhampton en nu na weet ik hoeveel kilometers in onze gehuurde Hyundai (HOERAAAA) scheurbak aan de linker kant van de weg (huh?)aangekomen op de whitsundays. Morgen gaan we niks doen (LUIHEID!! :-D ) en overmorgen naar Whitehaven beach...op een catamaran. Daarover later meer.

Nu ff snel foto's uploaden en dan zeg ik weer...tot mailens!!! (K)

  • 19 Maart 2008 - 10:07

    Merel:

    Oh ik herken heeeeel veel; ik heb een 4 daagse tocht gemaakt op fraser!! is supergaaf. Maar....niet te dicht bij die dingo's komen he? Anders eten ze je op ;)
    Have fun!
    Ciao

  • 19 Maart 2008 - 12:02

    Loes:

    TE stoere foto's.. IK WIL OOK! Hoop dat jullie het een beetje gezellig hebben met z'n tweeën!!
    Nog veel plezier!

  • 19 Maart 2008 - 12:22

    Áafke:

    Ja, ziet er wel aardig uit dat landschap.

    Hebben jullie al van die enge mega-grote spinnen en giftige slangen gezien? Ik zie alleen maar über-cute furballs op de foto's.
    :)

  • 19 Maart 2008 - 18:45

    Bessie:

    ten eerste: ik stem voor meer foto's van gerda in australië!! waarom weet ik niet, maar ik vindt ze op slag geweldig (ook al was het er maar één). ;)
    ten tweede: kan ik ook nog in de auto erbij? want door die verhalen krijg ik wel zin in een ritje met jullie :D

    volgens mij vermaken jullie je daar prima! houden zo :D:D

    groetjes nien

  • 20 Maart 2008 - 06:50

    Jansies!!!!!!!!!!!!!:

    een hyundai ???????
    wat ist voor een
    kleur
    pk
    stasoin terijn sport of pickup
    groeten jannes

  • 20 Maart 2008 - 12:41

    Martine:

    Wow! Prachtig is het daar zeg! Bofkont!
    Nog heel veel plezier!

  • 23 Maart 2008 - 08:18

    Ko En Louke:

    Nu het vriest dat het kraakt en de sneeuwvlokken ons soms om de oren vliegen en het water ons tot aan de lippen staat kan ik jullie mooi een mailtje sturen.
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin en is het maar goed dat jullie over een week op de terugreis weer uit kunnen rusten.
    wij wensen jullie de laatste week nog veel plezier en mooi weer.

    Ko

  • 24 Maart 2008 - 11:56

    Graham:

    mooi hoor daar en veel plezier mis je nou al ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 31107

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: