Back in Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Back in Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Back in Sydney!!!

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

11 Maart 2008 | Australië, Sydney

HOERA!
Ik ben weer thuis :) In Sydney :)
Hierbij een bericht van mijn moeder...bagageloze moeder (Ik ook trouwens :))

Tot zover Margriet, nu bagageloze moeder.
Ht is me nu duidelijk dat we Springkuikentje beter gelijk Springkuiken hadden kunnen noemen i.p.v. Grietje.
Onze vlucht was toch al knap ingewikkeld omdat we tot en met Londen samen reisden en daarna steeds verschillende vluchten hadden. Op Schiphol ontstond al de eerste verwarring. Twee mensen met dezelfde naam en voorletter dat moet wel moeilijkheden geven.
In Bangkok stond me een vriendelijke Thai op te wachten met een bordje met mijn naam erop. Oei oei, hommeles dacht ik. Ook daar weer een heel gedoe eer de man door had dat er twee G. Nijenhuizen waren. Het bleek hier dat ik toch bij Margriet op de vlucht kwam,op zich goed nieuws, ware het niet dat de motor stuk was en we mogelijk in Thailand moesten overnachten. Na veel gedoe en gestress hebben we ons met onze ellebogen nog op een andere vlucht van Emirates gewerkt. Met ongeveer 6 uur vertraging toch veilig in Sydney aangekomen. Helaas zonder spullen. Tot op heden nog niet boven water, mogelijk vanmiddag.

Tot dusver, tot later.........Groeten Springkuiken en S's mum

(Update 12-03) De Bagage is er inmiddels. Na 28 zonder te hebben gezeten. Alleen mijn flightbag is omgedoopt tot gatenkaas.
EN HET IS HIER HEEL MOOI WEER EN ZONNIG!!!:-P (26 graden)

  • 10 Maart 2008 - 23:27

    Aafke:

    Oh, wat spannend, Ik hoop heel erg dat jullie je bagage terugkrijgen!!!
    Veel plezier, en doe niets wat ik ook niet zou doen.

  • 11 Maart 2008 - 06:32

    Marga:

    hallo daklozen, oftewel kleerlozen! fijn dat jullie goed zijn aangekomen , wat een gedoe zo'n reis zeg!Het weer is hier prut dus denk daar maar aan als je je bagage mist! Hopenlijk komt alles snel weer goed anders houden we hier wel een inzameling. Een hele fijne reis namens alle kuikens uit Yde.!!!!!

  • 11 Maart 2008 - 06:34

    Marga:

    hallo daklozen, oftewel kleerlozen! fijn dat jullie goed zijn aangekomen , wat een gedoe zo'n reis zeg!Het weer is hier prut dus denk daar maar aan als je je bagage mist! Hopenlijk komt alles snel weer goed anders houden we hier wel een inzameling. Een hele fijne reis namens alle kuikens uit Yde.!!!!!

  • 11 Maart 2008 - 06:37

    Sara:

    HAh, wat een vlucht! Ik zou zeggen, direct een excuus om lkkr te shoppen, hihi..
    Heel veel plezier samen natuurlijk! CU :D

  • 11 Maart 2008 - 08:26

    Bessie:

    hihihi ik lig weer dubbel hier achter de PC :D geweldig.. twee G. nijenhuizen!!!
    nouja.. we zien de foto's van jullie in hompen gehuld wel verschijnen. of is de foto camera ook nog onderweg :p

    succes daar!!!! kus nien

  • 11 Maart 2008 - 08:29

    Deborah:

    Yeah you're back!:D
    Wat een gedoe zeg met de vlucht maar gelukkig zijn jullie er veilig aangekomen alleen balen van de bagage, hopelijk komt die snel boven water.
    Geniet! ciao kus

  • 11 Maart 2008 - 09:33

    Lineke:

    Wat een rommelig begin van jullie reis!
    Hopen maar dat het voor de rest lekker zal verlopen, horen en lezen het wel weer hier. ZOnder bagage is wel lastig, maar niet onoverkomelijk.

    Groeten van ons!

    Doeg

  • 11 Maart 2008 - 10:58

    Charlotte:

    Hahahaha klinkt als een ware jungletocht om aan de andere kant van de wereld te komen! Hopelijk loopt alles vanaf nu wat soepeler en kunnen jullie lekker genieten van jullie weekjes Australie! Have fun!

  • 11 Maart 2008 - 18:30

    Peter:

    Het is net een strip verhaal.... ha ha,

    groet Peter

  • 11 Maart 2008 - 18:46

    Jansie:

    lekker warm en mooi uitzigt over zee
    hier niet wel gezelig maar rot weer

    groeten jannes (jansie) en dirk

  • 12 Maart 2008 - 12:34

    Bessie:

    hé ik zie hier een update :D
    mooi dat de bagage er is! kunnen jullie ein-de-lijk aan de tocht beginnen.
    wees maar blij dat het bij jullie 26 graden is.. hier woedt weer eens een storm! bovendien was er maandag geen water in grunn city en omstreken. in yde wel natuurlijk :p lucky us!

    tot het volgende berichtje! groetjes nien

  • 12 Maart 2008 - 13:51

    Petra:

    hoi gerda en margriet,hoe gaat het nu? heb je alle spullen terug?wat een spannende reis, gruwelijk! heel heel veel plezier we horen wel weer, groetjes van ons allen petra

  • 14 Maart 2008 - 21:33

    Hendrik:

    Hi wichters, Ik krijg ineens door dat jullie weer in de ether zijn. Ik heb met belangstelling jullie reiservaringen gelezen, geniet er van en graag tot het volgend berichtje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 31116

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: