New year, fresh start.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu New year, fresh start.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

New year, fresh start....

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

13 Januari 2008 | Australië, Sydney

En dat is ook op mijn site het geval...werd een beetje zat van dat oranje dus heb even mijn vormgeving veranderd...

Ik leef nog! Na een paar wilde weken in de Woodduck keert nu eindelijk de rust terug. Pijnlijk, dat wel, want alle mensen met wie ik een wonderbaarlijk goede kerst en nieuwjaar heb gehad verlaten nu het hostel. Alle vriendjes en vriendinnetjes nemen hartverscheurend afscheid van elkaar en laten we nog subtiel zeggen dat de zakdoekjes hier last hebben van waterschade.
Talking about waterschade, ik hoorde dat er in delen van Australie behoorlijk wat regen was gevallen, nou... hier niet. Het is hier werkelijk BLOEDheet! Maar mij hoor je daar verder niet over klagen :D (unlike the other dutchies...who complain about EVERYTHING!!!)

Luud en Suus, bedankt voor het boek! Echt gaaf!!! Zal er snel in beginnen.

Verder vind ik het echt heel leuk dat er ZO VEEL mensen zijn die mijn weblog lezen! En vooral ook zo veel mensen die reageren!

Als iemand Claudia & Conny nog tegen t lijf loopt, zou diegene dan de ladies willen feliciteren met de zwangerschap? (Gaaf he? Al 3,5e maand!!! Voor dat nieuws vind ik t niet erg om om half 6 in de morgen uit bed te worden geSMSt :-D )

I'll have a go in getting a nice tan again... the sun is currently very willing to help me :-)

Cya!

x Marge

  • 13 Januari 2008 - 08:54

    Lau:

    Hihi, gelukkig maar dat je het niet erg vond :P Maar ik kan me er ook niets bij voorstellen, Marge met een ochtendhumeur :D
    Kus!

  • 13 Januari 2008 - 09:58

    Bessie:

    hé griet!
    ik hoorde gister op de radio van de zwangerschap van claudia de breij! moest direct aan jou denken :) maar zo te zien heb je je informatie systemen goed op orde :D
    mooi dat het allemaal goed gaat, alleen jammer dat je mattie's vertrekken...

    kus nien

    p.s. heb je nu ein-de-lijk eens de kans om flink bruin te worden :D

  • 13 Januari 2008 - 12:55

    Maaike:

    Damn, er komt straks een echte brownie terug uit Australië!
    Als ik C&C tegen het lijf loop, zal ik ze zeker feliciteren van je! Denk alleen dat de kans vrij klein is...:D

    Kus kus!!

    Maai.

  • 13 Januari 2008 - 14:33

    Mama:

    Hoi Hipkip,
    Gelukkig je leeft nog. Zorg dat je niet te bruin wordt, zijn we straks net duo penotti

    xxMama

  • 13 Januari 2008 - 14:35

    Merel:

    Hi Margriet!

    Ziet er nog steeds super uit daar! Blijf je er nog lang hangen, of trek je binnekort nog verder?
    Oh, gelukkig nieuwjaar!!!

    Cheers

  • 13 Januari 2008 - 18:54

    Sigrid:

    Hahahahahahahahahahahahaha, HOE Margriet dit!!! Beleeft ze daar de droom van zo'n beetje elk mens, zorgt ze nog voor haar bronnen wat betreft Claudia!!

    Nou Griet, je bent een trouwen vriendin, dat heb je nu wel bewezen! Zou jou haast ook willen feliciteren emt de zwangerschap! ;)

    Maar zonder gekheid: lijkt me moeilijk, steeds dat afscheid nemen! Wanneer kom jij weer terug (en kan je het kindje bewonderen)??

    Kus en geniet ervan!

  • 16 Januari 2008 - 19:29

    Ilona:

    He!!

    Goed te horen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt!! Wen en ik waren onze laatste 2 weken in Melbourne en daar is idd flink wat regen gevallen!! (Weet je dat ook weer:)
    have fun!!
    X Ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 31121

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: