GELUKKIG NIEUWJAAR!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu GELUKKIG NIEUWJAAR!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

31 December 2007 | Australië, Sydney

Dat het adembenemend mooi zou worden wist ik, maar om 12 uur... kon ik geen woord meer uitbrengen! Nieuwjaar in Sydney, dit neemt niemand me meer af!!!

Een gezond, stralend, reisvol 2008 voor jullie allemaal!!!!

x Margriet

  • 31 December 2007 - 22:39

    Lau:

    Gelukkig nieuwjaaaaaaar!!!!! De foto's volgen snel hé?! :D

    KUS!

  • 01 Januari 2008 - 00:49

    Sigrid:

    Gelukkig nieuwjaar meis!! Fijn dat je zo geniet! Yde zal hun gillende keukenmeid gemist hebben dit jaar! :D

    Ik heb geen vuurwerk gezien; zulke waanzinnig dichte mist hier, kan niet eens autorijden!

    Kus!

  • 01 Januari 2008 - 09:40

    Sara:

    Gelukkig nieuwjaar Margriet!!!!!! :D

    xxx Saar:)

  • 01 Januari 2008 - 10:09

    Mama:

    Jij??????
    Geen woord uitbrengen?
    Dat moet iemand anders geweest zijn.


  • 01 Januari 2008 - 11:21

    Rob & Shirley:

    Happy New Year Margriet xx

  • 01 Januari 2008 - 18:56

    Marijke:

    Hier zagen we de beelden vanuit een spetterend Sidney en ik vroeg me al af of jij daar ergens zou staan. En ja dus. Hartstikke gaaf en dikke mazzelkont!! Je sms-je is doorgekomen en dat vond ik geweldig leuk. Juist ook omdat ik me realiseerde waar die vandaan kwam. Lieve Margriet, ik wens je een heel fijn, leuk, humorvol gezond en zorgeloos 2008 toe. Groet'n ut Grun
    Marijke

  • 01 Januari 2008 - 19:52

    Su En Lu:

    he margriet, hartstikke fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. Wij wensen je alle goeds voor 2008 en vooral nog veel plezier in Australie!
    Nog even en je bent weer in het mooie Drenthe; al zin in?
    Doe de ausies de groeten van deze Groningse en Fries.

    Oant sjen, Moi.

  • 01 Januari 2008 - 22:21

    Dronten:

    Hi Margriet, ook vanuit Dronten een heel gelukkig nieuw jaar en fijn te lezen dat het goed naar de zin gaat. Ook wij zijn heel benieuwd naar de foto's en .. de indrukken!

  • 01 Januari 2008 - 22:46

    Maaike:

    Hey Marg! Voor jou ook 'n heel gelukkig 2008! Je was ons al 'n halve dag voor ;) Heb je filmpjes van 't vuurwerk daar? :D
    Dikke kus en hou je taai!!

    xx
    Maai.

  • 01 Januari 2008 - 23:13

    Graham:

    GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE SCHAT :D XXX ik vergeef je verder :D

  • 02 Januari 2008 - 08:25

    Mama:

    We hebben op y.t. film gezien van het hele spektakel, moet fantastisch geweest zijn om dat live mee te maken.
    Dat kan inderdaad niemand je meer afnemen.

  • 02 Januari 2008 - 09:34

    Ilona:

    Heee!!!

    Allereerst een super goed en gezond 2008 gewenst!!
    Heb net je foto's bekeken... jaloers dat jij er nog zit en ik inmiddels al weer in ons koude kikkerlandje!!
    Wat zijn je plannen? En is er al vordering???(als je begrijpt wat ik bedoel?;)
    Ik blijf je volgen!! Have fun!!

    X Ilona

  • 03 Januari 2008 - 15:58

    Oma:

    Yde 2-1
    Margriet wat een verrassing om jou zo duidelijke stem te horen door de telefoon, met op gewekte berichten op 1 jan. 2008 's nachts om 12.00 uur van uit Austalie. Op de tv zagen we 10 uur eerder het prachtige vuurwerk bij jullie in Sydney, zo'n tijd zijn jullie voor ons aan. Het was hier dichte mist, daardoor heb ik van het vuurwerk in ons dorp niets kunnen zien vanaf hier, alleen wel an de andere kant van de Brink. We gaan het nieuwe jaar in vol goede moed, voor mij heb jij het goed gemaakt door dat vroege telefoontje, nog bedankt.
    Liefs van Oma, De eerste sneeuwvlokken vliegen.

  • 03 Januari 2008 - 16:00

    Els:

    Margriet,
    De aller beste wensen, en geniet er nog even van.

    Roelof en Els

  • 05 Januari 2008 - 18:36

    Bessy:

    héla hola!!

    du ook ein sehr freues neujahr! du sehtst: ich komm net aus oostenrijk! mein jahr ist auch sehr shwierig begonnen :D mit sehr viel geknal und spass.. ik moet er wel bij zeggen: ik heb een pre dutje gedaan en ik lag om 1u ook alweer te knorren. echt opscheppen over wilde feesten kan ik dus niet (dat skiën is verdomde vermoeiend!) maar gelukkig hebben we jou voor de wilde party verhalen!!!!

    griet.. jij gaat je nieuwe jaar in aan de andere kant van de wereld: HOE TOF IS DAT!!!! :D

    'n dikke nieuwjaarsknuf op je snuf en snuitje, tot het volgende bericht!

    kus nien

  • 06 Januari 2008 - 12:53

    Monique:

    Leuk dat we je met oud en nieuw even aan de telefoon hadden!!
    Gisteravond ben ik naar Claudia de Breij geweest in Alkmaar. Ze was geweldig. Ze heeft er weer een fan bij. Ik moest vaak aan je denken.

  • 08 Januari 2008 - 08:04

    Mama:

    Heb je nog droge voeten daar downunder?

  • 08 Januari 2008 - 15:38

    Ko En Louke:

    Wel wat laat,maar ook van ons de beste wensen voor 2008.We konden niet eerder reageren omdat na de verhuizing de computer het niet deed En de K.P.N. is nu eenmaal niet de snelst werkende instantie in Nederland. We geloven direct dat de jaarswisseling daar iets fantastish is. Nou Margriet we blijven je volgen.Groetjes van ons beide.

  • 10 Januari 2008 - 20:46

    Erwin Vara:

    Hallo, nog de beste wensen voor 2008, zo te zien vermaak je goed. Ook de groeten van claudia.Je maak leuke foto's en video.
    groetjes Erwin van de postkoets.

  • 11 Januari 2008 - 14:12

    Su & Lu:

    Hoe is t nu? Fiesta in Australia overleefd las ik. Question: wij hebben ruim voor de kerstdagen iets naar je toegestuurd. Heb je het al uit of nog niets ontvangen? Zo springkuiken, we blijven je volgen op t web, dus schrijf maar weer es een story. Bye!

  • 11 Januari 2008 - 19:35

    Ellen:

    gelukkig nieuw jaar!
    je foto's zijn top!!
    ze kunnen zo op www.hollandsnext.com ;)

    groetjes ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 31119

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: