Tijd vliegt voorbij. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Tijd vliegt voorbij. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt voorbij.

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

21 December 2007 | Australië, Sydney

Alweer 10 weken weg. Tijd vliegt.
Ik zit nog altijd in de Woodduck inn. En daar werk ik ook nogsteeds. Al wordt mijn werk me op dit moment wel bijna TE makkelijk gemaakt. Afgelopen zondag was er een salsa feestje en Cindy wou graag dat ik even de dienst zou ruilen met mijn collega Susan, zodat ik met haar mee kon gaan. Nou ja, voorruit dan maar, omdat het moet.
Salsa was zoals gewoonlijk weer eens erg gezellig. Naast Rob en Sonja (Cindy's dansles menschen uit Australie) leer ik veel mensen kennen op die salsa nights. Afgelopen zondag had ik moeite met Arthur van me af te slaan. Een ongeveer 32 jarige australier die op de airport werkt. Werkelijk hilarisch! Hij weet dat ik niet van de mannen ben en toch stug door proberen. Ausies!!!
Na afloop zijn we nog naar the 3 wise monkeys geweest en ook daar was de sfeer weer om te smullen. LIVE rock music! Dus Son, Cin, Rob en ik LOS!

Afgelopen woensdag (moest ik eigenlijk ook werken maar ja, bazen...) hadden we een cocktail party in de Shangri-la. 1 van de duurste hotels van Sydney. Cindy dacht dat het wel leuk was om eens iets anti-backpackerisch te doen en ik moet zeggen, dat heeft ze verdomd goed voor elkaar gekregen. Iedereen had ergens onder uit de backpack de mooiste kleren tevoorschijn gehaald en ja, zelfs ik was in jurk! (foto's volgen)
Anyway, de avond was ZEER geslaagd en het uitzicht vanuit de Shangri-la was adembenemend mooi. (http://www.shangri-la.com)

Dat was het weer...
IEDEREEN PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN HEEL ERG GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

  • 21 December 2007 - 07:32

    Lau:

    Liefie!

    Jij ook hele fijne kerstdagen en een supergelukkig, knallend en blij 2008!
    Vier je het op het strand met een cocktail erbij? :D

    Kus, Lau

  • 21 December 2007 - 08:52

    Sigrid:

    Heyyy meis!!

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en je zo vermaakt!! Lijkt me gek om daar in de warmte kerst te vieren?! Hier in Emmen is vannacht een laagje sneeuw gevallen, echt supermooi!

    Jij ook superfijne feestdagen daar! Geniet van zo'n unieke kerst!!

    Kus!

  • 21 December 2007 - 10:13

    Suzanne:

    en..gelukkig hebben we de foto's nog;)

  • 21 December 2007 - 10:22

    Bessie:

    Aloha grietje!!
    time fly´s when you´re having fun! gaat helemaal op voor jou als k het goed begrijp :)
    vandaar dat ultra korte mailtje van afgelopen week, je hebt het te druk met feesten als ik dat hier zo lees..
    wel een tikkeltje schaamtelijk van MR nice guy 32 jaar oud! zomaar een meisje van 20 versieren die nog niet eens van de mannen is ook! potverdikkeme, niet erg netjes ;)

    en HALLO PATER! wat was dat voor sjiek de friemel in Shangri-la, ik kijk de foto's en ik ben in shock!

    nou genietze nog even, fijne kerstdagen (jaj in de hitte, wij in de sneeuw hopelijk) en feestze maar weer!

    PROOST

    kus nien

  • 21 December 2007 - 11:31

    Merel:

    Klinkt allemaal als 1 groot feest! Je zult het nieuwe jaar ook wel inknallen!?
    Cheers

  • 21 December 2007 - 15:51

    Rob & Shirley:

    Happy 2008 xx


  • 22 December 2007 - 15:28

    Charlotte:

    Klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt daar! Ga lekker genieten van oud en nieuw, en van kerst natuurlijk! Ik spreek je snel weer :)
    Kusje!

  • 23 December 2007 - 12:25

    Yvonne En Dennis!:

    Wat heb jij toffe feesten gehad zeg :O
    Idd heel wat anders dan die backpackers dingen!!! Sjonge jonge..... haha Zou wel een raar idee zijn straks met kerst, in de warmte.
    Maar ga je ook nog backpacken dan? Of blijf je in woodstuck inn zitten?

    In iedergeval een hele fijne kerst! en een gelukkig nieuwjaar... ook al slaat de klok bij ons niet tegelijk op 12uur in het jaar 2008!!

    Kuss en liefs Dennis en Yvonne :D

  • 23 December 2007 - 12:39

    Graham:

    haha ze weten dat je niet van mannen houd en dan toch blijven volhouden :P ik wil graag die foto's zien jij in een jurk :P
    JIJ OOK PRETTIGE KERSTDAGEN EN GELUKKIG NIEUWJAARD :d:d:d:d XXX

  • 26 December 2007 - 11:41

    Monique:

    Hoe is het om Kerst in de warmte te vieren? In wens je een gezellig, grappig, gezond en gelukkig 2008. Tot in het nieuwe jaar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 31127

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: