GELUKKIG NIEUW HAAR - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu GELUKKIG NIEUW HAAR - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

GELUKKIG NIEUW HAAR

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

06 December 2007 | Australië, Sydney

Ik heb er, na ruim 2 maanden niet te zijn geweest, toch aan toegegeven. Met knikkende knieen en een inmiddels niet meer bij mij weg te denken bad-hairday, liep ik de scissors on park in. Ik wou niet weten wat het ging kosten want nadat ik 2 Nederlandse meiden terug zag komen met een totaal vern**kt kapsel was ik dus echt niet van plan om naar een ONLY 10 DOLLAR!!!! Toni & guy is 1 van de duurste en daar kom je volgens mij ook niet zonder mantelpak binnen. Daar vragen ze 70 dollar voor t knippen. Dus die sloeg ik al over. Scissors zag er netjes uit aan de binnenkant en na een uur observatie van personen die de zaak verlieten besloot ik mijn eigen trouwe kapper in Nederland voor 1 keer in de steek te laten. Ik ging zitten, verwachte binnen een half uur de zaak weer te verlaten maar na een grondige was/knip/droog&style sessie die onder het woord "normal haircut" vallen, was ik 1,5 uur verder. Ik met gestyled haar, dat viel iedereen in het hostel meteen op!
Nadat ik onder de douche geweest was, ging coupe kapper er natuurlijk direct uit en na mijn wanhopige poging er nog een beetje iets soortgelijks in te creeren heb ik na een half uur worstelen uit ellende toch maar weer de mousebus gepakt om er weer zorgvuldig krullen in te kneden. Suf, I know, maar het ziet er in ieder geval weer beter uit.

Verder niet echt nieuws. cindy's grootouders zijn bij haar op bezoek en die blijven 3 weken. Leuke mensen. Alleen moeten ze niet plat Antwerps gaan praten want dan versta ik er geen F*CK van.

Om nog maar een keer reclame te maken voor mon grande idol... KIJK ELKE VRIJDAG AVOND NAAR THANK GOD IT'S FRIDAY OP NEDERLAND 3!!!

x Marge

p.s. De hollandsche groep van australian backpackers heeft sinterklaas gevierd... Met pepernoten en chocolade letters. Ik heb het hele verhaal aan moeten horen...terwijl ik mijn kangaroe biefstukje naar binnen zat te werken.

  • 06 December 2007 - 08:08

    Mama:

    Nou, gelukkig nieuwhaar dan.
    :-)

  • 06 December 2007 - 08:11

    Bessie:

    jaaaa ze leeft nog!
    haha :D nice haircut.. beetje jammer dat je dan gelijk onder de douche gaat met je nieuwe hairdo, istie er gelijk uit natuurlijk! (de finishing touch van de kapper blijft is never water bestendig :p)

    leuke foto's ook weer!

    nou ik ga even naar tommy, ben lekker weg geweest dit weekend en daarna werd ik ziek dus een aantal dagen niet gereden. (hij keek ook een beetje sjaggerijnig laatst :P)

    tabé te weet'n!

  • 06 December 2007 - 08:12

    Loes:

    OOOEEEEH MARGE met gestyled haar ;)
    Jij durft, zo maar daar naar de kapper en niet naar je NL'se! Nou ja, je kunt moeilijk 6 maanden niet naar de kapper, dan scoor je geen meisjes meer :P

    Sorry van de MP3 van C, maar ik kan de aflevering niet kijken op mn pc, geen idee waarom t niet werkt :( Heb dus beide afleveringen gemist, aangezien ik dan altijd aan het werk ben..

    X Loes

  • 06 December 2007 - 08:12

    Bessie:

    hihi je mama heeft ook net gereageerd.. zou dat betekenen dat tommy nog binnen staat? we'll see :D ik ga snel snel snel op mien fietsje

    taugé

  • 06 December 2007 - 09:26

    Suzanne:

    echt zo anders je haar.....had op zn minst een kale kop verwacht Marge;) Blij te horen dat het je nog best naar de zin gaat! Ben druk bezig een postje voor je te maken..kan dat nog altijd naar dat hostellllll? x

  • 06 December 2007 - 14:17

    Charlotte:

    Hey Margie,
    Nice new hair! Het lijkt me echt bizar om kerst te vieren met zulk mooi weer.. Het is hier echt vreselijk, constant regen en wind, maar ik heb tenminste wel een kerstgevoel!
    Dikke kus!

  • 06 December 2007 - 15:31

    Aafke:

    Prachtige coupe!
    Chique hoor, alhoewel ik je zo een schaar had gestuurd!

  • 06 December 2007 - 19:30

    Lau:

    Mooi zo je haartjes! Het glanst!
    Volgens mij doet die Australische zon je erg goed :)

    Miss ya! -X-

  • 06 December 2007 - 19:50

    Rob:

    Nice hair but why are you facing the corner like the naughty schoolgirl?

  • 06 December 2007 - 20:05

    Gerda:

    For Rob,

    she probably is.

  • 06 December 2007 - 22:24

    Graham:

    hih moest je in de hoek staan was je stout geweest of was het alleen voor je haar :P ziet er goed uit hoor ;)

  • 07 December 2007 - 15:59

    Su & Lu:

    Ben jij t wel? Draai je es om. Mooi gestyled, maar doe ons maar met schuim! Eh, we hebben nog mooi boek voor je (literatuur, jawel!). Where can I send it to? Of komt t gewoon aan als ik Marge, Australia op de vlop zet, well known as you are. Of ik informeer even bij je mama, die heeft jou vast ook wel HAARscherp in the picture! Geniet van je tijd daar! Groet, Sint, Piet, Kleine Piet

  • 07 December 2007 - 18:21

    Sigrid:

    Ik ben al volop bezig met de kerstkaartjes, dus deze wens kan er ook nog wel bij:

    HAPPY NEW HAIR!!!!!!!!! Dat het maar een stijlvol, glansrijk haar voor je mag worden, vol mousse, stijltangen en scharen!! :)

    Ik geniet voorlopig nog ff van m'n minimalistische, kale coupe; geen stress en zooo praktisch!!

    Genietze daar! Kus!!

  • 08 December 2007 - 09:44

    Mama:

    Zo Margrietje, blij met je sinterklaaskadootje?
    Zeg het nu nog eens zodat iedereen het kan horen, WAT BEN IK???

  • 08 December 2007 - 14:27

    Nieuwe Coupe:

    Ha, leuk hoor je nieuwe coupe. Enne...laat die kangaroebiefstukjes maar zitten.

    Claudia de Breij, toevallig gisteravond gezien!

    Groetjes Corina

  • 08 December 2007 - 23:33

    Marge @ Mama:

    DANKJEWEL VOOR DE KYLIE KAAAAAART
    JE BENT DE BESTUUUUUUH

  • 12 December 2007 - 14:35

    Oma:

    Dapper meisje! Nachtmanager, maar waar uit bestaat de kost? Vast niet uit snert of stampotboerenkool, zoals hier. De Sint is in middels weer vertrokken en Jannes was met Pap en Mam 5 dec. naar de landbouwbeurs in Hardenberg. Zeer enthousiast kwam hij mij vertellen dat hij daar op de grootste tractor had gezeten van 360 pk en daar zijn Sinter Klaas kado mocht uitzoeken van Pap en Mam, die zelfde avond zijn Roelif en Els hier geweest met de laptop, nu ben ik weer op de hoogte, leuk hoor!!! Nu maar weer tot de volgende keer. Heel veel liefs van Oma.

  • 12 December 2007 - 14:46

    Els:

    Nu ik toch achter de laptop zit ook maar even wat schrijven voor Margriet. Wij vinden het altijd leuk om te lezen hoe het met je gaat!! Leuke foto's, maar we willen de ook wel even van de voor kant zien. Margriet het ga je goed, geniet.
    Groetjes Roelof en Els

  • 18 December 2007 - 19:04

    Oma:

    Lief meisje,
    Bedankt voor je kaart, die is vanmorgen gekomen, Ja het is al weer bijna kerst, ik heb de kaarten geschreven en werstuurd en de rolletjes gebakken. Nu kan ik de gasten ontvangen. Is er bij jullie de vuurwerk opslag de lucht in gevlogen? dat las ik in de krant, dat was zeker een geknap, dus daar moeten ze het nu zonder doen, sneu hoor.
    Begin jij de weken ook al af te tellen, ik ook al hoor maar dan voor mijn verjaardag. Jij een fijne kerst in de zomer en de beste wensen voor en goed en gezond 2008. Tot volgend jaar.
    Oma

  • 19 December 2007 - 13:38

    Korsten9@zonnet.nl:

    Hoi margriet, bedankt voor je kaart!!
    jij zit de komende feestdagen in t hostel??!! jij ook hele fijne feestdagen en de beste wensen voor t nieuwe jaar!

    liefs de buurtjes

  • 19 December 2007 - 13:48

    Mama:

    Wat is het stil aan de onderkant.
    Bedankt voor je kaartje.
    Maak je even foto's van het vuurwerk?

  • 20 December 2007 - 11:37

    Ineke:

    Hé Margriet,

    Wat is er aan de hand? Alles ok daar? Je laatste bericht dateert alweer van 6 december. Ik zit met smart op je nieuwe avonturen te wachten. Nou ja geen bericht goed bericht denk ik dan maar.
    Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2008!!

    doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 31123

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: