KYLIE X - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu KYLIE X - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

KYLIE X

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

23 November 2007 | Australië, Sydney

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB DE NIEUWSTE CD VAN KYLIE!!!!! eigenlijk 1 dag te vroeg maar ja, hij was vandaag al in de winkels!!! Ja je bent fan of je bent het niet. Cd's kosten hier trouwens maar 20 dollar! Das rete goedkoop.
Muahahaha nu mag ik Cindy en de rest van het hostel dood gooien met Kylie's nieuwe CD. Ik heb toestemming :P

Zo, moest echt even mijn vreugde uiten :)

Verder heb ik sportkleding gekocht gister, gelijk 40 minuten hard gelopen. Ga ik straks weer even doen.

Nightmanager zijn is best tof. Gister weer gedaan en het is een heel relaxed baantje als je niet 's nachts om een uur of 3 door je roommates wordt wakker getetterd. MAAARGE!!! IT WAS A GREAT NIGHT! MARGE ARE YOU SLEEPING??... Not anymore, thanks Rachel :)

'k zal nog ff wat foto's uploaden en dan was t m weer voor vandaag.

Cya,

x Marge


Hey, not much news but I JUST BOUGHT THE NEWEST KYLIE MINOGUE CD!!! Happy, happy, happy, happy :D :D
I've been waiting for a new album for a few years and now it's finaly there!!!

That's all :D

Bye :D

  • 23 November 2007 - 08:18

    Mama:

    Nee nee, dat zeggen ze allemaal

  • 23 November 2007 - 10:07

    Bessie:

    wihoeee hoezo gaaf: een kerstboom in the middle of palmbomen :D ge-wel-dig. zoiets zul je in NL nou nooit tegenkomen (haha).
    ziet er gezellig uit die foto's (vooral die laatste hahahahahahahaha)

    chiao

  • 23 November 2007 - 15:19

    Charley:

    Hey Marge! Ziet er keigezellig uit daar! Het is te hopen dat ze daar allemaal net zoveel van Kylie houden dan jij! :p
    Dikke kus!

  • 23 November 2007 - 16:39

    Yvonne:

    ik sluit me bij Nienke bessie aan! hahahaa

  • 23 November 2007 - 18:04

    Jansie :

    ik ben echt blij met de keting heel veel vinden hem mooi groetjes jansie

  • 23 November 2007 - 18:06

    Rob & Shirley:

    Yo Nijenhuis.
    Yeah, saw her on TV in her new show, still the same (good) old Kylie, great spectacle but the songs all sound the same!
    Very cold here in Manchester and we lost to Croatia, bad news for Guy.
    Shirley has been in London helping to look after Jackson and I made good use of the microwave. Lots of crying and not much sleeping according to Matthew (from Jackson not me!).
    Love
    Rob&Shirl

  • 24 November 2007 - 12:27

    Graham:

    hahahaha lol cool margriet toppie :D
    40 minuten hardlopen? wat een conditie zou je dan hebben ;)
    hih wat vreemd det je niet meer slaapt als ze je wakker tetteren hihi xxx

  • 26 November 2007 - 15:55

    Oma:

    Meisje lief,
    Hoe is de stemming daar bij jullie? Binnenkort hoop ik jou briefjes bij Els weer te lezen. s'Nachts is het hier volle maan (bij jullie ook?) en overdag is het hier af en toe zo'n 8 graden en fikse buien met ruk winden.
    We haden donderdag tot vrijdag een telefoon storing, meer dan 24 uur. Toen ik het ondekte, dat mijn telefoon het niet deed, dacht ik o, jee, Margriet "Help" maar overal was het zo, op de mobieltjes na. Wat had ik een verlaten gevoel zonder telefoon.
    Jannes sliep hier weer twee nachten, o,o, wat heeft hij een kennis van auto's, aarderijkskunde en engelse woorden, ik kan er veel van leren.
    Sinter Klaas is zaterdag in Yde aangekomen, nu maar afwachten, wat er in mijn schoen komt. Dus wees jij ook maar braaf, want hij reist de hele wereld over,
    't gaat je goed, Oma

  • 30 November 2007 - 16:17

    Aafke:

    Hoi, kuiken!

    Ik zit invalide thuis, dus kan alleen maar computeren, dus eindelijk maar eens reageren!
    ik ben door mijn enkel gegaan: ligamenten gescheurd, kan niets.
    Je krijgt dus geen jetlag als je weer terug bent. Hoe krijg je een dronken fransoos dan naar z'n bed? Ik bedoel sturen, op afstand?

    Aafke

  • 05 December 2007 - 12:12

    Bessie:

    hé grietje

    je bent niet meer op msn te vinden en er komt ook geen berichtje meer op de saajt..
    leef je nog??? vandaag is onze goede sint jarig :D dus: ook jij van harte!
    doen ze daar ook aan sinterklaas? vast niet..

    adios!

  • 05 December 2007 - 12:46

    De Knatels:

    Hee Griet, Het is stil op het Springkuikentje. We zagen van de week iets over overstromingen en overlast daarvan in Australie. Heb jij daar ook last van, of zit je niet in het overstroomgebied. Je zult het wel druk hebben. Met Bruce alles super, is een echte knuffelkont. Hapt af en toe wel, hengste kuren, maar niet gemeen. We lezen wel weer, groetjes De Knatels.

  • 20 December 2007 - 20:31

    Jeanette:

    he hoi margrietje
    erg leuk om jouw verhalen te lezen en de fotos te zien!!(ben wel beetje jaloers hoor..)blij dat alles goed met je gaat en ik wil je een gezellige kerst wensen en een erg goed 2008!!!!!! ps tis wel erg rustig op stal nu....ra ra hoe kan dat?!!kus van POLLING

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 31123

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: