Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Back in Sydney

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

16 November 2007 | Australië, Sydney

Verassing, ik ben weer terug in Sydney!!!
Brisbane was nou niet echt the place to be voor een eenzame backpacker als ik. Ik voelde me daar verdomde @#$ dus is mij het advies gegeven om terug te gaan naar de bewoonde wereld en daar even te blijven in plaats van fruitplukken in een gat waar een week daarvoor een meisje is verkracht en neergestoken. Dus, zo gezegd zo gedaan, ik ben weer afgereisd naar Sydney. Ik zit weer in Woodduck inn. Werkelijk waar, super hostel! Vooral nu ubercute hostel eigenaresse Cindy me heeft gevraagd of ik een tijdje voor haar wil werken tegen gratis onderdak. DUH wil ik dat!
Wat, hoe, waar en wanneer ik precies moet werken hoor ik nog maar he, gratis dak boven m'n hoofd. Relaxed. Daarnaast ga ik nog een parttime baantje zoeken om ook nog wat inkomen te krijgen.

Nou, dat was m weer, ik ga nog even snel wat zaakjes regelen. Toedels.

  • 16 November 2007 - 04:39

    Zaripha:

    Heeej Margriet!!

    Jij kent mij niet en ik jou niet :P maar ik kwam via waarbenjij.nu op jou website terecht!
    Ik zit op dit moment ook in Australie, in New South Wales, Mona Vale! Leuk om te lezen dat ik niet de enige "eenzame" vrouwelijke backpacker ben hier in aus ;)! Al scheelt het voor mij wel dat ik hier familie heb en dus bij hun verblijf!
    Maargoed wat ga je de aankomende tijd nog meer doen in Aus?! Wat grappig trouwens dat jij 9 okt. vertrok.. Ik namelijk ook :D! Van welk vliegveld vertrok jij?! Ik Schiphol!
    Nou het lijkt me leuk om te horen wat je nog allemaal gaat doen hier en als je interesse heb kunnen we elkaar misschien een keer ontmoeten, zijn we toch niet meer zo eenzaam ;)!

    Nou geniet van je tijd en het mooie weer!

    Groetjes Xx

    (zaripha.waarbenjij.nu)

  • 16 November 2007 - 07:45

    Mama:

    Zo ken ik je weer.
    Ik snap niet waar de hele vorige pagina is gebleven, heb je die gewist?
    Geweldige foto's stonden er op die CD. Je hebt volgens mij iets minder talent voor filmen, zien we opeens allemaal benen lopen op een vliegveld.
    Hier in Yde loopt een apetrots jongetje Crocodile Dundee uit te hangen met een haaietand om zijn nek.

    Groetjes mama

  • 16 November 2007 - 08:10

    Bessie:

    hé grietje!!!
    ja je vorige bericht staat vol met deze tekens: #####
    beetje weird dus!! slim van je om weer een puike plek op te zoeken :) alles beter als de middle of nowhere waar toch bar weinig te beleven is!! succes met je nieuwe job, we horen wel wat je nou precies moet gaan doen!!!

    adios! nien

  • 16 November 2007 - 08:26

    Lu & Su:

    Zo Nijenhuis, dat heb je goed voor elkaar! Yde kan trots op je zijn! We zijn benieuwd naar het vervolg! Tuut van ons.

  • 16 November 2007 - 09:38

    Eva:

    Goed dat je terug bent gegaan Margriet! Veel beter dan ergens te blijven waar je eigenlijk niet wilt zijn. Cool zeg dat je gevraagd bent om te werken daar :)
    En wat een geinige naam voor een hostel 'Woodduck'. Is de boomeend een inheems australisch beestje? ;)

    xEva

  • 16 November 2007 - 22:54

    Graham:

    ok dan dat doe je goed margriet ik ben trots op je :D ik kon helaas je vorige berichtje niet lezen of fruitpicking xxx

  • 18 November 2007 - 02:38

    Charlotte:

    Go Marge, Go Marge! Heel goed. Waarom in een eenzaam gat verkeren als je ook in focking Sydney kan zijn :p Die kangaroos heb je toch al gezien hihi.
    Succes!!!
    Kusje, lot.

  • 18 November 2007 - 21:26

    Patrick:

    Heey Margriet!! Hoe is ie in Australie? Beetje naar je zin daar? Glasgow is ook reuze gezellig, veel internationale mensen leren kennen. Altijd handig voor vakanties enzo :D T wordt hier alleen al om half 5 donker nu, dus dat is een beetje minder. Maar...bier wordt er hier heeel veeel gedronken!!!

    Groeten Patrick

  • 19 November 2007 - 18:42

    Saskia En Jacomiene:

    hey griettjéé:P
    wat leuk dat je een site hebt !
    en ik hoop dat je het er ook heel leuk hebt.
    hier is ales oké!!!
    maar papa en mama hebben vandaag bruce gekocht van jullie :D
    en het is de bedoeling dat ik er straks op ga rijden ;)haha

    ik hoop dat het goet met je gaat en dat we je wel weer zien :P

    xxx saskia:D (jacomine)

  • 20 November 2007 - 17:04

    Oma:

    Lieve Meid,

    De verjaardagen zijn weer naar wens verlopen, van Jannes en Roelof en nu is het stil en koud aan de Brink. Roelof en Els zijn met collega's een paar dagen naar Duitsland. (inmiddels weer terug). Dieko zorgt voor het bedrijf en is hier s'nachts ook. Pap en Mam zijn naar Nanne en Matsja en daarna naar een reunie in Giethoorn, zodoende logeert Jannes hier een paar dagen, gezellig hoor, met om zijn nek een bandje met een echte haaientand, die jij hem had toegestuurd, hij is er super blij mee, hij zei; hoe gaat het met gitaar spelen en met de mascotte Shoarma, brengt hij al een beetje geluk? Ik hoop het toch zo. Blijf dapper en gezond!!

    Liefs van Oma.

  • 20 November 2007 - 17:41

    De Houdellekes:

    Groeten van ons allemaal en maak er wat van
    Heimwee zul je nog wel vaker krijgen, maar jij kan er zelf het meeste aan doen..afleidng zoeken en kop d'r veur!
    Volgens ons gaat het nu vast weer de goede kant op. Baantje zoeken, ff op rust komen en dan verder Australie in.....

    Succes!!

    x van L.
    x van T.
    x van S
    x van Y.

    Bye bye

  • 21 November 2007 - 18:25

    Yvonne Houdel:

    Wat heb jij een hippe oma :P hahaha Mijn ouders hadden ook al een berichtje gestuurd! Maar maak er maar een mooie tijd van in Sydney tot januari! En geniet er lekker van... als je de rimboe in wil kan dat altijd :P

    Ik heb op Bauke zijn billen 3 sterren geschoren!! Verder is hij nog behaard hoor maar alleen 3 sterren ;) Staat super leuk hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 31125

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: