Byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Byron bay

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

08 November 2007 | Australië, Byron Bay

Een heleboel groetjes, en knuffels en enorme zoenen vanuit Byron bay!!!
Werkelijk, ik waan me op een tropisch strand. Palmbomen op elke hoek van de straat, langs het strand. Helder, warm zeewater. Echt, super mooi...alleen jammer dat het hier tot nu toe alleen nog maar klotenweer is geweest. :-)
Vandaag WEL 30 minuten in de zon gezeten maar die werd weggespoelt door een enorme regenbui. Bah
Uit pure ellende een gitaar gekocht. Het is echt SUPER om weer gitaar te spelen! ik miste het zo!!!
Dus nu zit ik al die Ausies.....en zweden en wat er al niet in mijn hostel huist, te vervelen met liedjes van Claudia de Breij en KT tunstall :-)
"Hier lig ik, in mijn hangmat op het dak, en ik denk, en ik denk, en ik droom..." "what did you sing?" Echt lachen :-)

Later zal ik ff foto's uploaden, als ik in global gossip zit te internetten. Die is sneller met foto's uploaden.

Cya!

And this one is for my English speaking/reading friends!

I'm having a GREAT time here in Australia. At the moment i'm in Byron bay and saturday i'll travel to Brisbane were I'll try to find some work...money is like water here in oz. It's gone before you know it.
In the past month i've learned how to surf and how to be a cowgirl...the last one wasn't really a good experience but i survived :-)
The jackeroo jillaroo school I did was not as good as they told me that it should be.

Internet time is ticking to fast, so this is my little update for now.

Cya!

Lots of love,
Margriet

  • 08 November 2007 - 07:14

    Charlotte:

    Keep it clean babe ;)
    Ik denk dat jij terugkomt als virtuoos gitarist hahaha!
    Kusje!

  • 08 November 2007 - 07:36

    Maaike:

    Wat heerlijk dat je gewoon zomaar alles koopt en doet omdat je er zin in hebt!! :D Ben benieuwd naar je nieuwe camera btw...! En je gitaar, te gek zeg!

    Have fun there!! xxx

  • 08 November 2007 - 08:51

    Bessie:

    hahaha.. levensgenieter :D
    mocht jij ooit nog in een kartonnendoos eindigen in de rimboe, dan red je het daar wel! daar ben ik van overtuigd.
    je hebt een gitaar om je mee te vermaken, een fototoestel om het vast te leggen: WAT WIL EEN MENS NOG MEER??!!

    haha, nee geweldig dat je het daar zo naar je zin hebt. hopelijk vind je nog een keer een prima job met nóg leukere collega's!
    o je bent online..

    kus nien

    p.s. laat je het wel weten als je er blijft wonen? weet ik tenminste waar je verjaardagskaarten heen moeten!

  • 08 November 2007 - 10:40

    Ko En Louke:

    Wanneer komt je eerste cd uit.Wij kijken er reikhalsend naar uit. Alle gekheid op een stokje hoe gaat het daar.Ishet nog steeds dat wat je er van had verwacht of nog mooier zelfs.We genieten van de mailtjes, erg leuk.Morgen krijgen Peter en Ingrid de sleutel van hun huis.Nou Margriet hou je taai en tot horens.

  • 08 November 2007 - 11:23

    Mama:

    Ach arme stumper, moet je daar op de stenen slapen?

    Hoe is het trouwens met het gaatje in je hand?

  • 08 November 2007 - 21:52

    Graham:

    ok dan een gitaar jij :P en hgeen kylie nummers :P
    xxx

  • 09 November 2007 - 07:35

    Bessie:

    hahaa.. margriet in de bikini. nu weet ik het zeker: je zit echt in australië!
    nice shorts.. enneh marlies dekkers? :p

  • 09 November 2007 - 12:27

    Deborah:

    Heerlijk dat je lekker kan doen waar je zin in hebt!!:D Zo hoort het ook! Ben benieuwd naar de foto's met je nieuwe camera.
    Enjoy!!! Kus

  • 10 November 2007 - 17:32

    Oma:

    Bedankt Margriet voor het leuke kaartje, 7 nov. ontvangen. Zojuist heb ik de tuinstoelen, binnen gezet er werd storm verwacht, maar het viel gelukkig mee. Het is hier om 5 uur donker. Morgen (zondag) viert Jannes zijn verjaardag en vanavond 10 nov. lopen ze dit jaar met de lampionnen. Hoe is het eten daar bij jullie, anders dan hier? Ik slaap s'nachts rondom tussen de foto's van jou,jij waakt over mij. Zonder foto's denk ik ook veel aan jou hoor, in de hoop dat alles naar wens verloopt. Ook de groeten vam Oom Roelof (die is dinsdag jarig) en van Tante Els. (aldus Oma).

    Liefs van Oma

  • 10 November 2007 - 17:37

    Els :

    Margriet,

    Leuk dat we je zo kunnen volgen, dat heerlijke weer lijkt mij heerlijk!!!
    Oma schrijft in haar verhaaltje groeten van Roelof en Els, nauw bij deze dan van onszelf. Wat ik mij af vroeg lees al deze stukjes, en vindt je dit leuk?

    Roelof en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 31126

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: