Fuji finepix S5800 - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Fuji finepix S5800 - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Fuji finepix S5800

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

05 November 2007 | Australië, Port Macquarie

Vandaag dan toch een geluksdag?
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw...

Ik ging net naar de kodak winkel en die gozer die er werkt zei heel eerlijk dat ik wel een olympus camera kon kopen die XD kaarten aan kon, maar dat hij zeker wist dat de fuji winkel vast nog wel de opvolger van mijn S5500 zou hebben. de S5700.
Hij gaf me een routebeschrijving en wenste me nog een prettige dag. Kijk een hollander had me 1 van de camera's uit z'n eigen winkel aangesmeerd (heb ik ervaring mee!)
Maargoed, ik naar de fuji winkel... S5700 uitverkocht maar voor een zacht prijsje kon ik de nieuwste krijgen... S5800!!!! Dus die heb ik nu. 8.0MP en 10x optical zoom en nederlandse interface!!! + korting op een 4 GB SD kaart en hij kan ook XD kaarten aan dus ik ben nu HEEEEEL blij en 475 dollar armer :-)

Nou dat dus...
Verder geen nieuwtjes.

Cya!

XM

  • 05 November 2007 - 07:46

    Mama:

    Nu nog even de staatsloterij winnen.

  • 05 November 2007 - 08:19

    Charlotte:

    Hey Marge!
    Klinkt heel erg cool! Dus nu krijgen we NOG mooiere foto's van je te zien? Wat is er met je oude camera gebeurt dan?
    Spreek je snel weer meis :)
    Kusje! Lot.

  • 05 November 2007 - 14:43

    Merel:

    He Margriet!
    De fotoos zien er nu al geweldig uit....Australie is zooooo mooi.....ZUCHT!!! Ben benieuwd naar de nog betere fotoos van je nieuwe, supercamera!!
    Have fun!

  • 05 November 2007 - 16:35

    Lau:

    Wauw! De naam alleen al klinkt of je er prachtige foto's mee kunt maken :D
    En inderdaad, wat Charlotte al vroeg, wat is er met je oude cam gebeurt?!

    -X-!

  • 05 November 2007 - 18:43

    Rob :

    My dutch is not very good!
    Can you translate please.
    Love
    Rob and Shirley xx

  • 05 November 2007 - 19:51

    Monique:

    Na strafkamp weer een meevaller. Een goede reis naar Brisbane en ik hoop dat je snel een leuke baan vindt. Tot over een paar dagen.

  • 05 November 2007 - 21:40

    Graham:

    hoi margriet, 475 dollar alsof je een emmer leeggooid ;)... toch nog ff €279.14 euro.. er bestaan wel eerlijke mensen :) ik ben ook eerlijk bereik je meestal meer mee ;)

  • 05 November 2007 - 22:24

    Margriet:

    De oude camera had de zoom motor kapot.
    Weet niet hoe dat zo ineens kan...

    Rob, I will try to translate it for you once I am in Byron bay. I don't have that much internet time here. But it's so nice of you to "read" my website!

    See you!

  • 07 November 2007 - 19:07

    Peter En Ingrid:

    He Margriet, Moet je een dag aan het werk heet het meteen een strafkamp!!!

    Is wel goed voor jouw! Mooi dat je het naar je zin hebt. Gedraag je en doe de mensen daar de groeten

    Peter en Ingrid

  • 07 November 2007 - 23:17

    Oom Hendrik :

    Mooi zeg die camera, als je langs Walkabout Creek komt, wil je dan een foto maken van Mick Dundee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 31121

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: