Back 2 paradise! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu Back 2 paradise! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Margriet Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Back 2 paradise!

Door: Webmaster Springkuikentje

Blijf op de hoogte en volg Margriet

07 Maart 2008 | Australië, Sydney

Morgen, zaterdag 8 maart, om 19:15, stap ik samen met mijn moeder in het vliegtuig. Terug naar Sydney!
Aangezien ik nu in behoorlijk rap tempo de eastcoast ga doen krijgen jullie in de komende 3 weken veel nieuwe updates! Blijf checken, Marge goes back to OZ!

x Margriet

Saturday i'll fly back to Australia! In the next 3 weeks there'll be heaps of updates so keep on checking my site!

x Margriet

  • 07 Maart 2008 - 13:47

    Yvonne:

    Heeeel veel plezier! Maak je reis maar af en gneiet er lekker van! Groeten aan je moeder en ondersteun der maar tijdens de reis! Neem van die reis spelletjes mee :P hahaha leuk!!!!!

  • 07 Maart 2008 - 14:12

    Bessie:

    hihihi... benieuwd naar die updates! jullie begrijpen nu wel dat we minstens iedere week 8 pagina´s met avonturen verwachten :D

    ciao! EN LIEF ZIJN VOOR ELKAAR HE ;)

  • 07 Maart 2008 - 14:18

    Rob & Shirley:

    That's a long way to travel just to feed your horse!
    We have just returned from some sun and sangria in Tenerife.
    When are you coming to visit us in Manchester? We have horses here too.

  • 07 Maart 2008 - 16:39

    Merel:

    Hi Margriet!!
    Genietze!!! Sydney is helemaal jouw stadje, toch!? Kun je je moeder leuk rondleiden!! vell plezier!!!!!!!
    Ciao

  • 07 Maart 2008 - 16:48

    Ilona:

    He!!

    Super dat je terug gaat!!
    Have fun!!

    X ILO

  • 08 Maart 2008 - 08:30

    Sigrid:

    Heyyy, daar gaat ze weer hoor!!! :) Hoop dat je er van geniet en ik ga je updates weer volgen natuurlijk!!

  • 09 Maart 2008 - 18:53

    Jeanette:

    Margrietje en Gerda heel veel plezier!!!
    ik heb jullie niet meer gezien...dus kant nog ff op deze manier.goei reis en heel heel veel plezier!kus jeanette

  • 10 Maart 2008 - 16:54

    Monique:

    Hey Margriet en Gerda,
    We hebben elkaar niet meer gesproken voor vertrek, maar hoop nu snel de laatste nieuwtjes te kunnen lezen. Geniet met z´n tweetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Vanaf 9 oktober 2007 ben ik 5 maanden in Australië geweest. Hier trok ik van Sydney naar Port Douglas en woonde ik 3 maanden in het centrum van Sydney. Op deze pagina vind je de blogs die ik in die maanden heb geschreven. Liefs, Margriet

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 31125

Voorgaande reizen:

26 April 2013 - 06 Mei 2013

Canada

06 Juli 2010 - 15 Juli 2010

Curacao

09 Oktober 2007 - 01 April 2008

Australië

Landen bezocht: